ezRAP! TV, Videó

Havas Jon dublőrével forgatta klipjét a DSP

DSP Szenvedély videóklip Havas Jon dublőrével

A DSP Szenvedély címmel a nyár közepén új dallal, és annak videóklipjével jelentkezett, amelynek elkészülténél a Trónok harca egyik magyar kaszkadőre, Havas Jon dublőre, Kovács Nobert is segédkezett Bomnak és Dipának, hogy utólagos effektezés nélkül, felcsapó lángok között és égő kesztyűben rappelhessenek, valamint felgyújtsanak, amit csak szeretnének.

DSP – Szenvedély

A Szenvedély című dal zenei alapját Triek készítette, a klip pedig a Nemzeti Kulturális Alap könnyűzenei pályázatának köszönhetően készülhetett el, és valljuk be, a dalt meghallva és a videót látva elmondhatjuk, hogy jó helyre került a pénz.

Scherer Péter, Jászai Mari-díjas színész introjával indul a videó

A Szenvedély című új DSP zenét a Szemekbe zárt titkok film ihlette, amelyből egy Scherer Péter által narrált szöveg inspirálta a srácokat, miszerint szinte bármit cserélhetsz az életedben, de a szenvedélyedet nem.  Ez a DSP-re is igaz, hiszen gyerekkoruk óta a hip-hop a szenvedélyük és nem tudják elképzelni, hogy ez elmúljon. A Jászai Mari-díjas színészt sikerült elhívniuk a videóba is, így személyesen ő látható a felvezető részben és az utolsó képkockákon.

További tehetséges emberek a videóban

A videóklip koncepciója az volt, hogy Bom és Dipa maguk mellett olyan tehetséges embereket mutassanak be, akik egész életükben szenvedéllyel csinálnak valamit, és bármi is legyen nem hagyják abba. Ennek értelmében látható a videóban harcművész, extrém BMX kerékpáros, futó illetve Szőke Gáspár festőművész, aki nem mellesleg a DSP Bradaz (kezdetben így hívták a DSP-t) harmadik tagja volt.

Ezt vágod?  Wörky tudja – Fiatal rapper, komoly témákkal

Bomot és Dipát kérdeztem a Szenvedély című új dalukról és annak videójáról

A Békásmegyeren felnőtt srácokkal Budapesten, a Madách téren találkoztam, majd a Deák Ferenc tér felé, a Városháza Park szélén kérdeztem őket az ezRAP! TV kamerája előtt. Régről ismerjük egymást, de azért nem csak bájcsevej volt. A végén az NKA könnyűzenei pályázatról, és az állami támogatásokkal kapcsolatban a hip-hop szcénából érkező kritikákról is kérdeztem a véleményüket. Jolie

ElőzőKövetkező

Szólj be!